mandag den 23. september 2013

Lidt nyt...

Ja, så er der jo igen gået al for lang tid siden jeg har fået blogget. Det er jo ikke fordi jeg ikke får lavet noget, men er bare så dårlig til at få taget billeder og lagt herind.
Men nu har jeg fået taget mig sammen og taget billeder af sidste projekt. Det er kort til OSH hvor Cecilie har lavet endnu et godt fif. Så jeg kom da lige igang med alfabeter og tal så nu er der ryddet godt ud i resterne. Rigtig god måde at få brugt alle de "umulige" bogstaver.

4 kommentarer:

  1. HEJ igen - sikke du har været flittig - dejligt at se der bliver luget ud i resterne. =0)

    SvarSlet
  2. Hold op, du har været flittig. Super lækre kort!

    SvarSlet
  3. Tusinde tak for fiffet. Det er utroligt anvendeligt og sikre nogle lækre resultater. Tror at alle kender til det der med at brænde inde med en masse q'er z'er osv men det her er da en super god måde også at få brugt de rester på, og sådan noget kan vi jo godt lide ;-)

    SvarSlet